2014年6月20日 星期五

厚多士的卡夫卡


澳門近期好似韓國咁開咗好多有性格嘅Cafe,依家去澳門weekend 時間真係人山人海想搵個地方靜靜地坐下都好難,呢間叫做卡夫卡嘅cafe 都算係我幾鍾意既類型!此卡夫卡不同彼卡夫卡,但同樣出生於布拉格,呢間就係位於澳門氹仔布拉格街😂

鋪頭入面最出名嘅就係窩夫同埋厚多士鋪頭入面仲有賣意粉同其他cake ,不過今次先試試厚多士先!


你哋嘅honey toast都係即叫即做,所以叫杯嘢飲一路飲一路等就岩岩好啦!
大約等15-20mins 左右就有得食,今次我叫既係焦糖蜜糖吐司,其次黑朱古力蜜糖吐司都係店入面出名之作!



蜜糖吐司都算係正常size ,雪糕球下面既吐司切成九個方格,入邊仲用砂糖同牛油焗香,配上雪糕同焦糖醬一齊食,口感一流仲帶點脆卜卜的感覺!聽朋友講,佢吔既黑朱古力仲係用上Valrhona呢個牌子,都幾重本!下次我一定要試吓

沒有留言:

張貼留言