2014年7月21日 星期一

最難求的teaset

知道我朋友好想食呢間tea set ,
於是係一個月之前已經打電話去book,
點知佢地話太早未開始預訂,
於是一踏入七月我又打電話去,
佢竟然話要一個星期之前先可以肯定有冇枱😱😱😱 


好彩最後佢地都用email覆我有位啦,
於是就要去入錢,事關呢間餐廳要一早上網
揀定想食乜,你可以銀行過數,
又或者上網用Credit Card買茶卷,再打電話去餐廳book位

總共分三個時段,第一個係十二點幾,
另外仲有三點同六點,六點嘅時段係要weekend先有,
大家要留意啦!




呢度最特別既地方就係佢有好多款唔同茶葉俾你揀,
先上枱就係十幾款嘅茶葉sample,你可以逐一聞下,
有好多味道都係非常之特別,我自己就揀咗mixture
 of glaice ,入面有雲呢嗱,桃子同奶油味

講下食物,除咗大部分tea set常見嘅鬆餅,
仲有sausage roll同Spinach roll ,
下層係呑拿魚三文治,青瓜多士同蕃茄焗蛋 !

最底層嘅甜品最吸引眼球,
有朱古力mossee cake 同macaroon 
我個人最鍾意嘅就係紫色既栗子tart ,
雖然甜但不算太漏,朱古力蛋糕味道偏苦,
真正的chocolate lover 會好鐘意😍😍😍😍



俾個貼士大家,如果想同朋友去慶祝生日
可以預先係電郵要求,要生日cookie同蠟燭架!

The tea room by antique patisserie 
Address : 中環美輪街2號

#teaset #hailey好味推介 #hailey好食推介 #haileyc #teatime #thetearoom 

沒有留言:

張貼留言