2014年9月9日 星期二

未盡完美的一餐




。今日試咗近期大熱既餐廳,食西班牙菜式,
先講下餐廳環境,座位與座位之間唔算迫,
適合一班人去飲酒傾計食飯,菜色方面size亦唔算太大,
如果兩個人去都可以試到三個菜式。




餐廳環境經過悉心設計,有好多西班牙色彩嘅掛畫,
餐廳logo都係七彩繽紛,連濕紙巾都用上七彩圖案設計 
👍👍



今次專程去我最想試就係呢個白色既
日式紅豆麻糬窩夫配雪糕,點知竟然令我有點失望😔,
我早前就已經試咗dazzling cafe 既waffles ,
 對比之下,呢間既waffles 比較QQ ,
但表面就冇dazzling 咁脆啦!
但係上枱嘅時候,waffles 就已經係凍咗,
令原本應該更好味既waffles 減晒分。😔😔😔😔




其次我仲試咗西班牙火腿菠菜奄列,賣相幾得意,
切開仲係有流心嘅旦漿,
口感都算幾特別不過略嫌比較淡味




最後我仲叫咗個豬扒飯,
味道竟然同美心個個有啲相似,
其實食物質素都算唔錯,但感覺上未做到最好,
仍然有好大嘅進步空間。




地址 : espuma 
尖沙咀厚福街 H8 2樓

沒有留言:

張貼留言