2014年10月18日 星期六

Finally Jamie's italian



由於本人真係非常討厭排隊,
所以一直都想等比較少人嘅時候先去,
嗰日去嘅時候係平日 lunch time 都係等
大約三至四張枱就有位,
可能因為熱潮已過,所以人數都相對較少。



其實而家去大概三四點嘅時間都已經完全唔使等位,
仲可以舒舒服服咁坐耐啲


去之前其實有好多朋友都同我講,
喂麻麻地咋喎,
不過我又覺得點都應該要去一次

先講下個環境,其實都幾大,
樓底亦好高,而電梯一上到去就有個吧
枱係度,
就黎到你張枱之前就可以先係嗰度
order 嘢飲等下,位置都尚算寬躺

前菜我先叫咗個一人份既meat plank $79
 per person ,有fish , meat 同vegetable 
plank 任你揀,
我建議大家可以每人叫唔同種類,
咁就可以每樣都試少少,
上碟方面亦有心思,
用咗两個罐頭作底上面再放上木版放置前菜。



另外我又叫咗baked chestnut mushroom 
$75 , 個crispy bread 真係剩係得個脆
字,味道亦不見突出。


不過佢地既service 真係超級好,
好到我要特別加分👍👍

Jamie's italian 

地址 : 金朝陽中心midtown 2樓

沒有留言:

張貼留言