2014年12月14日 星期日

美觀 = 好食?!



@billiebillieb 告訴我之後
終於搵到時間去啦
店舖而家係試業階段
只係有六隻味道
而且唔係每日都有齊六隻味
好似我去當曰就只有兩隻口味
雪糕筒係乜嘢顏色
就是要視乎你食嘅係乜嘢味



呢日我是嘅事火牛王同風牛牛
簡單啲講姐係朱古力味同薰衣草味
火牛王加埋個棉花糖真係超級大杯
不過個人就覺得同普通朱古力嘅軟雪糕冇乜分別
只不過係份量大杯左雪糕筒顏色比較特別



薰衣草味,上面就有蜂蜜窩夫,
雛菊威化,本來應該仲有液氮冷凍西柚,
不過店員就話冇晒西柚,叫我選擇其他生果

但係食落口其實只不過係普通嘅生果粒
根本就無所謂特別嘅處理

不過說過同樣顏色就真係非常特別
除咗有見到我食緊嘅橙色黃色
仲有黑色同埋藍色
不過就要講彩數

睇下你去到嘅嗰日有冇想要嘅味道同顏色啦!!

地址:放牛牛
尖沙咀麼地道32號地舖

沒有留言:

張貼留言